26.08.14

Uputatud munad

... või siis pošeeritud munad kui täpsem olla. Mul tuleb nende pošeeritud munadega alati ette pilt Õnne 13st, kus üks vanahärra neid oma prouale tahtis pakkuda kui ülipeent rooga... Igatahes on see parim variant muna söömiseks. Mulle pole kunagi meeldinud kõvaks keedetud munad, kus kollane on sees nii-nii kuiv, et jääb suulakke kinni. Pošeeritud mune on hea panna hommikusele võileivale või mis iganes kogukama salatikuhila peale.
Tegemine on aga lihtsam kui võiks arvata. Tuleb vaid vesi keema ajada- pigem vaikselt mulisema ja sorts äädikat sisse panna. Seejärel muna tassi lüüa nii, et kollane ka kenasti terveks jääb ning seejärel hellalt vette libistada. Keeta paar  minutit ja voilaa- maailma parim muna. Mina raputan peale, mis pähe tuleb. Eriliselt hea on õiesoolaga.

*salatis ja munavõis meeldib ikka mulle ka kõva muna.

2 kommentaari:

  1. Ma võiks neid igal hommikul süüa. Ideaalne hommikusöök on röstsai (värske croissant hoopis!) apelsinimarmelaadiga (no see selline koortest tehtud ja mõrkas), uputatud munad ja kohvi mee ja vahukoorega. "Salatiks" kuhi maasikaid, vaarikaid, mustikad... Kahjuks seda ideaalset hommikusööki saab aasta lõikes väga harva.

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga